domingo, 15 de diciembre de 2013

recorts



Encara recorde agafar-te de la mà aquells últims dies teus al meu costat, perquè vaig voler gravar en la meua ment a foc per als recorts futurs; jo sostenint la mà, la teua fina i dolça mà, en la que m'has agafat quan plorava, en la que m'has acariciat quan et necessitava. Sempre recordaré eixos dies, jo sostenint la teua mà esperant la teua partida perque no partires sola; sabent que ens tenies al teu costat. I sempre estaràs ací amb nosaltres, mai partires, encara persisteixes als nostres recorts i als racons d'aquesta casa tan buida sense tu. Després, més de 3 anys, encara necessite la teua mà per sostenir-me en els dies tristos i difícils, perquè mai deixem de necessitar a una mare, i perquè mai s'oblida ni es deixa de voler a una mare. 

Ka

3 comentarios:

Georgina dijo...

Hola.

Georgina dijo...

Hola em sembla que ara no tindre problemes per comentar al teu Blog.

Ho fare desde el pefil de Blogger.

Saludos.


http://lamascaradelahechicera.wordpress.com/

Georgina dijo...

Hola.